جدا که شدیم...

My NoTe

من هنوز از بازى کلاغ پرمیترسم، میترسم بگویم تو، و تو آرام بگویى پر…!!!

جدا که شدیم...

جدا که شدیم...

هر دو به یک احساس رسیدیم!

تو به "فراغت"

من به "فراقت"

یک حرف که مهم نیست...



نظرات شما عزیزان:

آرمتین
ساعت14:55---7 دی 1391
سلام اسم وآدرست رابرای لینک شدنت بده ممنونم مهربون

آرمتین
ساعت19:11---6 دی 1391
سلام به تو درود برتو دوست عزیز از وبلاگت خوشم اومد اگر امکانش هست مرالینگ کن ممنون میشم بعداز لینگ کردن ندابده تالینک سی باتشکر


پاسخ: salam khoshhalam pasandidi! hatman link mikonam! movafagh bashi!


zahra
ساعت19:05---3 مهر 1391


zahra
ساعت21:50---28 شهريور 1391


بارانه
ساعت9:18---25 شهريور 1391
ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ای ...



من خودم هم عاشق بودم؛ دردت را درک می کردم..


پاسخ: خیلی نوشتت خوشمله!مرسی!


آرمین
ساعت21:19---24 شهريور 1391
سلام وبلاگ عالی داری امیدوارم موفق باشی پیشنهاد میکنم اگه به شعر علاقه داری و میخوای اشعارت منتشر شود در وبلاگ من عضو شوید زیرا که این وبلاگ قصد دارد شاعران جوان را گرد هم بیاورد و از انتقاد ها و پیشنهاد های دیگران در مورد شعر خود استفاده کنند منتظر حضور گرمتان هستیم
باتشکر به شعر جدید من دعوتیدwww.mda6464.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 24 / 6 / 1391برچسب:جدا,احساس,فراغ,فراق,ساعت دلتنگی  توسط Silence Girl